venres, 1 de xuño de 2012

Mención especial polo traballo de creación audiovisual no IES as Barxas. Moaña, Pontevedra


Hoxe recibimos no noso centro un lote de libros , un premio concedido polo concurso de curtos "notecortes" certame de curtametraxes  celebrado en Salamanca, cidade á que lle teño un agarimo especial, nela pasei cinco anos da miña vida , estudando o que máis me gusta " Pintura", e que emoción ver que os cines Van Dyck colaboran neste proxecto( cantas tardes pasei vendo os seus estupendos ciclos de cine sobre pintores).
 Durante os días 6 e 7 de xuño ás 18h proxectaranse os curtos presentados nas súas salas , que pena non poder estar alí , en fín, un pedacito do IES as Barxas estará eses días en Salamanca.
GRAZAS por este recoñecemento.http://www.concursonotecortes.es/

"Mención especial por el trabajo de creación audiovisual en la escuela
IES As Barxas. Moaña, Pontevedra
Ganadores de un lote de libros

Todos estos datos y otras informaciones sobre el certamen pueden consultarse en su web. Los vídeos, por su parte, están todos disponibles en el canal de Youtube del concurso.

El certamen ha contado este año con la colaboración especial de los cines Van DyckSalamak Informática y las editoriales Alianza y Robin Books.

Por otra parte, por gentileza de los cines Van Dyck, durante los días 6 y 7 de junio a las 18h se proyectarán en sus instalaciones (Paseo del Doctor Torres Villarroel, 40) la totalidad de los trabajos a concurso, ofreciendo la posibilidad a los asistentes de reconocer las cualidades de los cortometrajes con el “Premio Especial del Público”, una distinción que se sumará al resto de galardones contemplados en el palmarés gracias a los colaboradores."

Fuente:http://cilij.fundaciongsr.com/story.php?id=569&fb_source=message

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...