A caixa programa un concurso e unha exposición que explica por primeira vez as raíces culturais, estéticas e técnicas de Méliès e demóstranos que as orixes do seu mundo atópanse nas orixes do cine: sombras animadas, linterna máxica, fantasmagoría, cronofotografía, ilusionismo, maxia e fantasía, ARTE EN ESTADO PURO. ENLACE
Si falamos de maxia e cine , a motivación está asegurada no IES as Barxas .
Así que os mozos da productura: os nosos alumn@s de TIE e os meus alumn@s de 1ºBACH animáronse a crear dous curtos Máxicos.
Sobre todo polo divertido do tema proposto.
Que necesitamos para crear efectos especiais?
1º Un editor de video con chroma key.
2º Unha tea verde ou azul e unha cartulina do mesma cor para obxectos máis pequenos .
3º Iluminar o croma e a imaxe por separado.
Necesitaremos polo menos 5 focos , dúas desde arriba para o croma , un contraluz e dúas luces para o obxecto , unha principal e outra secundaria, isto ensinoumo Sebastian un alumn@ de 2ºESO que acode ao taller nos recreos, que vos parece?
Son estupendos os nosos nen@s;)
Evita as sombras e os escintileos no croma.
4º PARA REMATAR, utilizamos unhas aplicacións de Realidade Aumentada do Ipad , nós preferimos gravar sobre unha cartulina verde , resulta máis sinxelo adaptala á imaxe , tamén dá máis calidade ao resultado final
Outra forma de debuxar a forma é utlilizando o pincel de rotoscopia en After Effects , é como o photoshop , sinxelo e máxico , non necesitas ningunha cor que separe a figura do fondo.
Si falamos de maxia e cine , a motivación está asegurada no IES as Barxas .
Así que os mozos da productura: os nosos alumn@s de TIE e os meus alumn@s de 1ºBACH animáronse a crear dous curtos Máxicos.
Sobre todo polo divertido do tema proposto.
Que necesitamos para crear efectos especiais?
1º Un editor de video con chroma key.
2º Unha tea verde ou azul e unha cartulina do mesma cor para obxectos máis pequenos .
3º Iluminar o croma e a imaxe por separado.
Necesitaremos polo menos 5 focos , dúas desde arriba para o croma , un contraluz e dúas luces para o obxecto , unha principal e outra secundaria, isto ensinoumo Sebastian un alumn@ de 2ºESO que acode ao taller nos recreos, que vos parece?
Son estupendos os nosos nen@s;)
Evita as sombras e os escintileos no croma.
4º PARA REMATAR, utilizamos unhas aplicacións de Realidade Aumentada do Ipad , nós preferimos gravar sobre unha cartulina verde , resulta máis sinxelo adaptala á imaxe , tamén dá máis calidade ao resultado final
Outra forma de debuxar a forma é utlilizando o pincel de rotoscopia en After Effects , é como o photoshop , sinxelo e máxico , non necesitas ningunha cor que separe a figura do fondo.
![]() |
Chroma key. |
![]() |
After Effects |
Calquera mundo é posible , os límites ponos a túa imaxinación
MAGIA , ERES TÚ from Edu Plástica on Vimeo.
VER OS DOUS VIDEOS : de 3º TIE e de 1º BACH no canal BARXAS TV :ENLACE
Para saber máis , segue ao grupo EDUPLÁSTICA no facebook :ENLACE
Comentarios
Publicar un comentario